مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد:

فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری در صنایع نقت و گاز و پتروشیمی

فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری در صنایع نقت و گاز و پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹) ۱۶:۳۹

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پنل تخصصی ویژگی های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی در همایش بین المللی معرفی فرصت‏های سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویر احمد صنعت پتروشیمی را یکی صنایع پر بازده کشور و جاذب سرمایه گذاری برشمرد.

مهندس بیات با تاکید بر وجود فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری در حوزه‌های  نفت ، گاز و پتروشیمی کشور، از پیشرفت های چشمگیر در حوزه‌های مختلف صنعت نفت در طول برنامه های پنج ساله توسعه خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه این صنعت زمینه جدی سرمایه‌های کلان را دارد افزود: پیش بینی شده است در طول برنامه پنجم توسعه سرمایه‌گذاری‌های عمده ای در این بخش از صنعت کشور انجام شود.
 وی با بیان اینکه پتروشیمی لکوموتیو توسعه صنعتی کشور است افزود: اکنون با امضای قراردادهای متنوع و مشترک با کشورهای همسایه فرصت بی نظیری برای سرمایه گذاری در پارس جنوبی فراهم شده است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه تاکنون 20 میلیارد دلار قرار داد برای توسعه میادین پارس جنوبی امضا شده است افزود: پیش بینی شده است در طول برنامه پنجم توسعه 20 میلیارد دلار سرمایع گذاری در صنعت پتروشیمی انجام شود.
وی افزود:  این حجم سرمایه گذاری ظرفیت تولید صنایع پتروشیمی کشور را با یک جهش بزرگ از 50 میلیون تن کنونی به بیش از 100 میلیون تن خواهد رساند.
بیات ظرفیت های موجود از جمله زمین،‌خوراک و نیروی انسانی متخصص را از مزایای توسعه این صنعت در کشور برشمرد و افزود: اصل 44 نیز فرصت بسیار خوبی را برای حضور سرمایه گذاران در این بخش از صنعت پربازده کشور فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه همه این مزایا و اجرای اصل 44 فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در کشور است خطاب به سرمایه گذاران شرکت کننده در این همایش گفت: همه این موارد تصویر خوب و روشنی برای یرمایه گذاری در این صنعت را فراهم کرده است.
همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویر احمد،  امروز  و فردا  به همت سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران  و با همکاری چند سازمان، دانشگاه و شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در چهار زمینه آب و کشاورزی، گردشگری، پتروشیمی و نفت و گاز و صنعت و معدن برگزار  می ‌شود.‌
در روز نخست این همایش پنل های مختلفی با حضور وزیر امور و اقتصاد و دارایی، معاونین وزیر امور اقتصاد و دارایی، معاونین وزیر نفت، رئیس شورای عالی ایرانیان خارج از کشور برگزار شد.
در این همایش علی‌شیری،‌ معاون وزیر اقتصاد، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و مدیران کل استانی حضور داشتند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی