مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی :

تحریم ها هیچ تاثیری در روند اجرایی طرح ها نداشته است

تحریم ها هیچ تاثیری در روند اجرایی طرح ها نداشته است
(دوشنبه ۳ آبان ۱۳۸۹) ۱۸:۱۲

مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تحریم ها هیچ تاثیری در روند اجرایی طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی نداشته است.

به گزارش نیپنا، احمدرضا حیدرنیا، در جمع مدیران و مجریان طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این نکته که تحریم‌های اعمال شده نتوانسته تاثیر منفی بر روند اجرای طرح ها داشته باشد افزود: راه‌اندازی آزمایشی طرح بزرگ پتروشیمی اروند، نمونه‌ای بارز از توانمندی‌های داخلی است که علی‌رغم عدم همکاری طرف‌های خارجی، با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص ایرانی در حال بهره برداری است.
وی با اشاره به حل مشکل تامین منابع مالی برای طرح های در دست اجرا افزود: به حول و قوه الهی و با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی، مشکل تامین منابع مالی جهت اجرای طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حال پیگیری است که در آینده ای نزدیک راهکارهای جذب و تامین این منابع به صورت عملیاتی اجرایی خواهد شد.
به گفته حیدرنیا شرکت ملی صنایع پتروشیمی تدابیر ویژه‌ای به منظور پیگیری مصوبات سفرهای استانی هیئت محترم دولت درنظر گرفته است تا هیچگونه تاخیری در برنامه زمان‌بندی راه‌اندازی این طرح‌ها ایجاد نشود.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مدیریت یکپارچه طرح‌های پتروشیمی افزود: در خصوص نظارت بر پیشرفت طرح‌ها، سامانه‌ای یکپارچه در حال طراحی و راه‌اندازی است که در آینده‌ای نزدیک تمامی طرح‌های این شرکت به طور کاملا یکپارچه و هماهنگ به منظور جلوگیری از هرگونه تاخیر، نظارت و کنترل می شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی