نخستین برد شیرین تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی در خانه

نخستین برد شیرین تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی در خانه
(دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۸۹) ۰۹:۲۹

تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر در نخستین بازی از سری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه کشور که در ورزشگاه بعثت ماهشهر برگزار شد، به مصاف داماش لنگرود رفت و با نتیجه 59 بر 54 با اقتدار بر حریف خود غلبه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر که متشکل از تیمی کاملا بومی می باشد پس از قهرمانی در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کرد و در نخستین بازی از فصل جدید این رقابت ها ، در خانه خود تیم داماش لنگرود را شکست داد.

در ثانیه های آغازین کوارتر اول این دیدار بازیکنان تیم داماش لنگرود بازی را دست گرفتند و اولین امتیاز این دیدار را از آن خود کردند. اما بازی گروهی و پرتاب های سه امتیازی مهدی زکی زاده کاپیتان تیم شرکت عملیات غیر صنعتی جشنواره ای از گل ها را به نمایش گذاشت و سبب شد با نتیجه 15 بر 9 از میهمان خود پیشی بگیرند.

در کوارتر دوم و سوم این دیدار بازیکنان تیم داماش لنگرود با زیرکی خود بازی را در دست گرفتند و امتیازات خود را به میزبان نزدیک کردند. اما افشاریان سرمربی با تجربه عملیاتی ها با استفاده از تاکتیک های به موقع نتیجه بازی را عوض کرد و این تیم توانست از داماش لنگرود پیش بیافتد.

در کواتر پایانی این دیدار بازیکنان تیم شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشتند و با استفاده از موقعیت های مناسب میهمان خود را با نتیجه  59 بر 54 بر شکست دادند تا نخستین برد را در کارنامه خود به ثبت رسانند.

مهندس مسعود سعیدی طاهری مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی در پایان این مسابقه گفت: معمولا نخستین باز در هر فصلی افت و خیز های خاص خود را دارد و به آن نحویی که انتظار می رفت بازیکنان ما بازی خوبی از خود ارائه نکردند اما به یاری خداوند و همت اعضای تیم توانستیم بر حریف چیره شویم.

وی افزود: اگر مردم شریف شهرستان ماهشهر قول پشتیبانی و دعا کردن برای جوانان خود را بدهند بی شک ما نیز قول نتایج شایسته را خواهیم داد و امید است با همت یکایک اعضای تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی نتایج در خور و شایسته ای را به ارمغان بیاوریم.

عبدالحمید افشاریان سرمربی تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی نیز ضمن تبریک به مردم شریف شهرستان ماهشهر گفت: تجربه کم بازیکنان در کوارتر اول موجب شد تا به خوبی نتوانیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم که خوشبختانه با راهنمایی های بازیکنان به موقع توانستیم از امتیاز آوری حریف جلوگیری کنیم و با کار گروهی از تیم داماش لنگرود سبقت بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: در کوارتر دوم نیز استرس موجود در میان بازیکنان را از بین بردیم تا بیش از پیش بر بازی خود مسلط شویم چرا که تیم داماش لنگرود از دو بازیکن ملی پوش و نامی استفاده می کرد و توانست از موقعیت ها به خوبی استفاده کند. اما تلاش،جدیت و پشتکار بازیکنان تیم ما سبب شد در پایان پیروز میدان باشیم.

وی در پایان یاد آور شد: بازیکنان تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی از استعداد و پتانسیل قابل تحسینی برخوردار هستند که امید است در مسابقات آینده تیم ما منسجم تر شود تا بتوان بازی های شایسته ای را ارائه دهیم.

شایان ذکر است تیم بسکتبال شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی ماهشهر در مسابقه بعدی خود در تاریخ 13 آبان ماه میهمان نفت آبادان خواهد بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی