با حضور وزیر نفت در هیات مدیره پتروشیمی

تصویب اولویت بندی طرح‌های پتروشیمی

تصویب اولویت بندی طرح‌های پتروشیمی
(شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹) ۱۱:۴۷

در یک هزار و سیصد و شانزدهمین جلسه هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی که با حضور میرکاظمی، وزیر نفت و رئیس هیات مدیره برگزار شد، درخواست مدیریت برنامه ریزی و توسعه در خصوص اولویت‌بندی طرحهای پتروشیمی در هیات مدیره مطرح و به تصویب رسید.

بررسی و تصویب برخی امور مربوط به طرحهای فاز دو منطقه عسلویه از دیگر مصوبات این جلسه بود.
به گزارش نیپنا، در این جلسه اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی گزارشی از وضعیت تامین مالی طرحهای توسعه پتروشیمی، میزان سرمایه گذاری ارزی و ریالی، سازمان توسعه ای صنعت پتروشیمی و برنامه ششم توسعه صنعت پتروشیمی با محوریت زنجیره ارزش و نقشه راه ارائه کردند.
وضعیت پیشرفت خط لوله اتیلن غرب و طرح های پتروشیمی در حال احداث در مسیر این خط، طرح‌های اروند، LD امیرکبیر، HPS تبریز، NF3 بندر امام، اوره و آمونیاک مرودشت، فجر 2 و دماوند از دیگر مواردی بود که در این نشست بررسی شد.‌
در این نشست همچنین پس از ارائه و معرفی نرم افزار طراحی سامانه مدیریت یکپارچه طرح‌های پتروشیمی که در مدیریت طرح های شرکت طراحی و تدوین شده است ،‌ وزیر نفت بر نظارت مستقیم بر طرح ها از طریق طراحی سامانه مدیریت پروژه تاکید کرد.
گزارش اقدامات انجام شده در راستای انتقال تعهدات به شرکتهای در حال واگذاری قبل از خصوصی شدن و شرکت هایی که پیشتر بدون انتقال تعهدات به بخش خصوصی واگذار شده اند از دیگر مطالب مطروحه در این جلسه بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی