مدیر توسعه منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی:

ورود پتروشیمی به مرحله اقتصاد پویا

ورود پتروشیمی به مرحله اقتصاد پویا
(یکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۹) ۱۲:۴۵

احمدرضا حراف در پانزدهمین نشست شورای راهبردی عملیات غیر صنعتی گفت: هم اکنون با اجرای اصل 44 قانون اساسی و سپردن امور به دست مردم در حال ورود به مرحله جدیدی هستیم و شاهد اقتصاد پویاتری خواهیم بود.

به گزارش نیپنا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت صنایع پتروشیمی، با اشاره به نقش حاکمیتی دولت در گذشته افزود: پیش از اجرای این اصل، دولت در منطقه به اموری همچون سیاست گذاری و تخصیص بودجه می پرداخت و عهده دار مسئولیت های بیشماری بود و دیگران نیز تابع این روال بودند که منشا دامن زدن به توقعات شخصی و گروهی بود.
احمدرضا حراف با تاکید بر اینکه دولت در این راه نقش حمایتی خود را ترک نخواهد کرد گفت:وظیفه دولت در انجام این رسالت، پشتیبانی از شرکت های درگیر در این مسیر است تا با گامهای استوار به سرمنزل مقصود برسند.
وی با اشاره به ادامه روند حمایتی دولت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: مرحله اجرایی اصل 44، علاوه بر حمایت دولت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی، کار و همیاری همه جانبه مدیران و مسئولین شرکت های درگیر را می طلبد و شرکتها با بازنگری در فعالیت ها، شناخت فضا و وظایف خویش به تسریع روند خصوصی سازی شرکت های دولتی کمک موثری خواهند کرد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی