توسعه فضای سبز پتروشیمی کارون

توسعه فضای سبز پتروشیمی کارون
(یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۹) ۱۴:۲۴

مجتمع پتروشیمی کارون، با رویکرد حفظ محیط زیست پایدار، اقدام به توسعه 1100 متر مربعی فضای سبز مجتمع خود نموده است.

مجتمع پتروشیمی کارون، با رویکرد حفظ محیط زیست پایدار، اقدام به توسعه 1100 متر مربعی فضای سبز مجتمع خود نموده است.
به گزارش نیپنا، مجتمع پتروشیمی کارون، با رویکرد حفظ محیط زیست پایدار و در راستای هماهنگی با استانداردهای زیست محیطی، اقدام به توسعه1100 متر مربعی فضای سبز نموده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون، با اشاره به وسعت  2 و 4 دهم هکتاری این مجتمع گفت: تبدیل حدود 1100 متر مربع از محیط کارخانه به فضای سبز و کاشت گونه های درختی و گیاهی سازگار با آب و هوای منطقه از جمله اهداف این طرح است که هم اکنون در دست اجرا است.
سید جواد احمدی در مورد تنوع گونه های مختلف گیاهی موجود در مجتمع کارون اظهار کرد: فضای سبز این مجتمع با داشتن گونه های متنوعی از قبیل درختهای کنوکارپوس، شیشه شور، مورد و همچنین گل کاریهای وسیع با گلهای فصلی همچون ناز، قرمز، لاله عباسی، کوکب و اطلسی، یکی از زیباترین فضاهای سبز را در میان واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل مجتمع پتروشیمی کارون در پایان خاطر نشان کرد: هدف ما در آینده نزدیک این است که با افزایش فضای سبز فعلی علاوه بر هماهنگی با استانداردهای زیست محیطی، سرانه فضای سبز شرکت از معیارهای استاندارد معمول محیط زیستی نیز پیشی بگیرد.
گزارش روابط عمومی پتروشیمی کارون می افزاید؛ این مجتمع به منظور وارد کردن کردن فناوری تولید ایزوسیاناتها با مشارکت شرکت کماتور سوئد و هانزاشیمی آلمان در سال 1380 تاسیس شد و در حال حاضر یکی از شرکتهای فعال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می باشد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی