دیدار مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جمعی از خانواده معظم شهدا

دیدار مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با جمعی از خانواده معظم شهدا
(سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۹) ۱۳:۲۸

همزمان با آغاز سی و سومین بهار آزادی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه جمعی از مسئولین و اعضای ستاد برگزاری دهه فجر عصر روز 18 بهمن ماه با خانواده شهدای معظم هژبری فولادی زاده و زارعی دیدار کردند.

به گزارش نیپنا، مهندس بیات در این دیدار ضمن اطلاع از وضعیت کلی خانواده های شهدا، از فداکاری‌های همسر شهید هژبری برای تربیت فرزندان شایسته و نمونه و از والدین شهید زارع به واسطه تربیت فرزندانی فداکار و ایثارگر تقدیر و تشکر کردند.
وی ضمن یادآوری رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) در خصوص توانایی‌های امت ایران اسلامی و رشادت‌ها و فداکاری‌های آن‌ها در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، به خطبه‌های نماز جمعه ولی امر مسلمین، حضرت آیت اله‌ خامنه‌ای در هفته گذشته و حرکت انقلابی مردم مسلمان در منطقه خاورمیانه و مصر اشاره کرد و افزود: این حرکات نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
وی ضمن آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب و صلوات و فاتحه به ارواح طیبه شهدا و امام راحل، آرزوی توفیق هرچه بیشر خدمتگذاری را از خداوند منان خواستار شد و در پایان لوح تقدیر تقدیم خانواده های معزز شهیدان کرد.
گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صنعت پتروشیمی امروز 19 بهمن در منطقه ماهشهر با پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور مدیران، مسئولین و اعضای ستاد دهه فجر برگزار می شود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی