بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه پتروشیمی شهید تندگویان

بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه پتروشیمی شهید تندگویان
(دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۹) ۱۳:۱۴

در حاشیه اولین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه صنایع میانی و پایین دستی پتروشیمی استان خوزستان، معاون اول رئیس جمهوری و هیأت همراه از نمایشگاه جنبی و غرفه پتروشیمی شهید تندگویان بازدید کردند.

به گزارش نیپنا، در این بازدید مدیر عامل محترم پتروشیمی شهید تندگویان ضمن خوش آمد گویی با ارائه توضیحاتی به معرفی فعالیت های شرکت و تولیدات مجتمع مشتمل بر ده گرید مورد استفاده در صنایع پایین دستی (صنایع نساجی ، ظروف بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی ، داروئی ، فیلم عکاسی و غیره) پرداخته و به سؤالات حاضرین پاسخ گفت.
مهندس یونسی همچنین به روند جدید قیمت گذاری و فروش محصولات و سیاست های متخذه از سوی دولت اشاره کرد و افزود: باید تمهیداتی در خصوص بازبینی قیمت ها اندیشیده شود چرا که ادامه تولید و عرضه محصولات با قیمت های مرداد ماه باعث زیاندهی شدید شرکت و ورود سوداگران و واسطه ها در بازار شده است .
معاون اول رئیس جمهور نیز قول مساعد مبنی بر  دستور رسیدگی به موضوع در اسرع وقت و مرتفع نمودن چالش موجود را داد.
گفتنی است؛ اولین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه صنایع میانی و پایین دستی پتروشیمی استان خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری و هیأت همراه 14 اسفند 89 در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی