مهندس بیات در بازدید از پتروشیمی اروند:

توسعه صنعت نفت به عنوان نمود واقعی جهاد اقتصادی و در جایگاه ملی است

توسعه صنعت نفت به عنوان نمود واقعی جهاد اقتصادی و در جایگاه ملی است
(سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰) ۲۳:۰۵

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بازدید از پتروشیمی اروند در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: پتروشیمی اروند در سال گذشته نماد همت مضاعف و کار مضاعف بود و در سال 90 نماد جهاد اقتصادی خواهد بود.

به گزارش نیپنا، مهندس بیات با اشاره به بدقولی خارجی ها در اجرای تعهداتشان در اجرای طرح پتروشیمی اروند افزود: کسانی که چهره کریه خود را پشت عناوینی چون دفاع از حقوق بشر پنهان می کنند و به تمام تعهدات خود پشت پا می زنند، تنها دنبال منافع خود هستند.
وی با بیان اینکه به لطف خدا امروز صنعت نفت و پتروشیمی کشور از حضور خارجی ها بی نیاز شده است افزود: امروز با اتکا به نیروهای داخلی توانستیم خارجی ها را پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه پتروشیمی اروند امروز در وضع ایده آل قرار گرفته است افزود: شهامت در تصمیم گیری به ویژه در سطح مدیریت ارشد منجر به تحولات مثبتی در این مجوعه شده است و همدلی ها را هم افزایش داده است.
وی با اشاره به نام گذاری سال 1390 به نام سال جهاد اقتصادی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود بر سه نکته انجام کارها برای رضای خدا، انجام کارها با جدیت و به طور خستگی ناپذیر تاکید کردند و برهمین اساس امروز وظیفه همه ماست که این فرمایشات را به عنوان تکلیف، نصب العین خود کنیم و در تحقق آنها بکوشیم.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در عسلویه و بازدید از طرح های نفت و گاز و پتروشیمی این منطقه گفت: ایشان با این حضور به همه ما اعلام کردند اولا توسعه صنعت نفت به عنوان نمود واقعی جهاد اقتصادی و در جایگاه ملی است و ثانیا نگاه همه باید به توسعه این صنعت نگاه ملی باشد.
وی با تاکید بر پرهیز از بخشی نگری، پتروشیمی اروند را نمود واقعی کار مضاعف و همت مضاعف در سال گذشته دانست و افزود: این مجتمع امسال هم با تلاش همه همکاران نماد جهاد اقتصادی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر رفع همه مشکلات در واحدهای مختلف پتروشیمی اروند تاکید کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون با تکیه بر نیروهای جوان و متعهد و متخصص پتروشیمی توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم و از این پس هم باید با برنامه ریزی و عملکرد دقیق کار را به سرانجام برسانیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی