جشنی خبر داد : نمایش قدرت سازندگان داخلی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی

جشنی خبر داد : نمایش قدرت سازندگان داخلی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی
(یکشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۰) ۱۳:۲۹

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: مهم ترین محور هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در سال آینده، نمایش توانمندی های داخلی در تامین قطعات و تجهیزات صنعت نفت است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بیست و ششمین جلسه مجمع هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی سازمان منطقه ویژه برگزار شد.
رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان دیدگاهها و حساسیتهای ویژه مقام عالی وزارت و تاکید مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت، در خصوص نمایش توانمندی تجهیزاتی صنعت نفت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خبر از تهیه پیش نویس برنامه ای جهت برگزاری هر چه مدون و هدفمند این نمایشگاه داد.
شمس اله جشنی خبر از ایجاد یک غرفه ویژه در این خصوص داد و تاکید کرد: این غرفه با هدف ترغیب و تشویق سازندگان داخلی به ساخت تجهیزات بومی در نمایشگاه هفدهم دایر می شود که در جهت دهی و سرعت بخشی به روند تولید قطعات در داخل کشور بسیار موثر خواهد بود. محتمل است این نمایشگاه در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار شود.
رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برگزاری نمایشگاههای نفت، گاز و پتروشیمی توسط ارگانهای غیر از وزارت نفت را برای این صنعت آسیبی جدی دانست و تاکید کرد: بهترین متولی حفظ کیفیت نشان ارزنده صنعت نفت ایران، وزارت نفت است و این وزارتخانه بایستی متولی اصلی برگزاری این نمایشگاه باشد.
وی همچنین با تاکید بر تجمیع نمایشگاههای متفرقه زیر مجموعه وزارت نفت تصریح کرد: نمایشگاههای مرتبط با مجموعه ی وزارت نفت که به صورت متفرقه، محدود به یک استان و یا تنها یکی از شرکتهای تابعه وزارتخانه برگزار می شوند، بایستی در یک نمایشگاه متحد تجمیع شده چرا که تداوم این تکثر به بدنه صنعت نفت آسیب می زند.
در ادامه دبیر مجمع هم اندیشی روسای روابط عمومی منطقه ویژه در خصوص یک بند از دستور کارهای جلسه گفت: با توجه به استقرار تعداد زیادی از خانواده های صنعت پتروشیمی در منطقه و لزوم تقویت برنامه های فرهنگی توسط روابط عمومی شرکتها، همگرایی اجرای این برنامه ها منجر به افزایش کیفیت و کاهش چشمگیر هزینه های مرتبط خواهد شد.
وی افزود: با توجه به موافقت کلیه شرکتها جهت همگرایی اینگونه فعالیتها، این در اختیار داشتن یک سالن چند منظوره با ظرفیت بالا از مهمترین گامهای نیل به این هدف است که پس از کار کارشناسی مورد تاکید اعضای مجمع روسای روابط عمومی شرکتهای منطقه قرار گرفت.
مجتبی قنواتی اظهار امیدواری کرد که پس از این مرحله، با همکاری شورای راهبردی عملیات غیر صنعتی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی این نیازمندی مرتفع شود.
نشست کاری مجمع روسای روابط عمومی شرکتهای منطقه ویژه ماهشهر با رسانه های فعال در خصوص ارتقای سطح ارتباطات و همکاری های رسانه ای از مصوبات این جلسه بود که به زودی اجرایی می‌شود.
در ادامه بحث و بررسی در خصوص کم و کیف برگزاری نخستین نمایشگاه اخیر نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی منطقه آزاد اروند و بررسی وضعیت فعالیت های آموزشی، فرهنگی توسط کانونهای فرهنگی شرکتها در دستور کار این جلسه قرار داشت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی