معاونت خواهران بسیج پتروشیمی برگزار کرد

بررسی تاثیر فطرت، اخلاق و شریعت در دومین نشست "تحکیم خانواده"

بررسی تاثیر فطرت، اخلاق و شریعت در دومین نشست "تحکیم خانواده"
(یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱) ۱۴:۳۸

دومین "جلسه تحکیم خانواده" با هدف تبیین مفهومی تحکیم روابط خانواده، با حضور معاونت خواهران حوزه مقامت بسیج پتروشیمی کشور، پنج شنبه 23 تیر ماه در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج پتروشیمی، در حاشیه برگزاری نشست اعضاء شورای مرکزی حوزه مقامت بسیج پتروشیمی که در تبریز برگزار شد، اهداف تبیین مفهوم تحکیم  روابط خانواده، بررسی عوامل موثر بر تحکیم خانواده، توجه به جایگاه خانواده در جامعه، آشنایی به پایبندی خانواده به تعهدات حقوقی و اخلاقی خود و چگونگی پیاده کردن موازین الهی در برنامه های زندگی اجتماعی و فردی ازجمله موضوعات مطرح شده در نشست کارگروه تحکیم خانواده بود.

 همچنین در این جلسه که با حضور معاونت بسیج حوزه های مرکز و شرکت بازرگانی پتروشیمی و نیز معاونت پژوهش پتروشیمی تبریز برگزار شد، به بررسی نقش و تاثیر فطرت، اخلاق و شریعت به عنوان انگیزه های اصلی برپایی خانواده و پیوند میان اعضاء پرداخته شد.

بر اساس این گزارش، خانواده رکن اساسی جامعه انسانی است و شرط پویایی و استواری آن ، وجود روابط صحیح و پایدار میان افراد خانواده است.

 اولین شرط داشتن جامعه سالم و پویا سلامت و پایداری خانواده است، لذا خانواده هویت جامعه انسانی است که شاخص اصلی یک اجتماع زنده رو به رشد است.

 لازم به یاد آوری است، اولین  "جلسه تحکیم خانواده" در اردیبهشت ماه امسال در شیراز برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی