سرپرست بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی

جشنواره قرانی صنعت پتروشیمی برگزار می شود

جشنواره قرانی صنعت پتروشیمی برگزار می شود
(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱) ۱۴:۴۵

سرپرست بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محفل انس با قران بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بسیج برنامه های متعددی برای توسعه فرهنگ قرانی در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می کند که آشناترین و قدیمی ترین آن که سالهاست ادامه دارد محفل انس با قران است.

به گزارش نیپنا، دکتر کرمانی دومین برنامه ویژه قرانی که مدت کوتاهی است آغاز شده است را ارسال آیات قران در قالب پیامک اعلام کرد و افزود:  تاکنون 10 هزار پذیرنده در این سامانه ثبت شده است و به صورت روزانه  و ابتدای صبح یک آیه یا بخشی از یک آیه به همراه معنی آن برای اعضای این شبکه ارسال می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده است تا پایان سال  اعضای این شبکه به 50 هزار عضو افزایش یابد افزود: از همه همکاران دعوت می شود شماره تلفن همراه افراد علاقه مند را برای درج در این سامانه در اختیار بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دهند.

وی با بیان اینکه امروز 93 درصد مردم کشور تلفن همراه دارند افزود: درصورتی که مخاطبان ما به 50 هزار عدد برسند با ارسال آیات قران می توان هر روز ده ختم قران در میان مشترکان انجام داد که هدف بزرگ و خوبی است.

وی از دیگر فعالیت های قرانی بسیج صنعت پتروشیمی قرائت قرآن بعد از نماز عصر، جزء خوانی قران پیش از شروع ساعت کاری ، ارسال آیات قرانی در سامانه الکترونیک شرکت برای همه همکاران، اهدای 750 کتاب اطلس قرانی در میان فرماندهان بسیج صنعت نفت و خریداری قران و تفسیر قران برای نمازخانه شرکت اشاره کرد و افزود: برگزاری جشنواره قرانی بسیج با حضور همه همکاران صنعت پتروشیمی از دیگر برنامه های این مجموعه برای توسعه فرهنگ قرانی است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی