پایان دومین المپیاد ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت

پایان دومین المپیاد ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت
(یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱) ۱۰:۵۹

دومین المپیاد ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت با معرفی نفرات و تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، 651 نفر از بانوان ورزشکار صنعت نفت با هم رقابت کردند.

در پایان این مسابقات شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دو رشته والیبال و کاراته به مقام قهرمانی رسید. در رشته والیبال تیم های شرکت ملی گاز (الف) و پالایش و پخش (الف) به ترتیب دوم و سوم شدند. در رشته کاراته هم شرکت ملی نفت (ب) و شرکت ملی نفت (الف) مقام های دوم و سوم را به خود اختصا دادند.

در رشته شطرنج تیم شرکت ملی صنایع پتروشیمی مقام سوم را کسب کرد. تیم شرکت ملی گاز (الف) به قهرمانی رسید و شرکت ملی نفت (الف) هم دوم شد.

در رشته بسکتبال به ترتیب تیم های شرکت ملی نفت (الف)، شرکت ملی نفت (ب) و پالایش و پخش (الف) در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.در رشته بدمینتون مقام نخست به تیم پالایش و پخش (الف) رسید و تیم های شرکت ملی نفت (ب) و شرکت ملی گاز (الف) در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رشته های شنا و تیراندازی هم تیم های شرکت ملی نفت (ب)، شرکت ملی گاز (الف) و پالایش و پخش (الف) به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته تنیس روی میز هم تیم پالایش و پخش (الف) قهرمان شد، شرکت ملی نفت (الف) در جایگاه دوم قرار گرفت و شرکت ملی گاز (الف) هم رده سوم را به خود اختصاص داد.

دومین المپیاد ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت در 8 رشته ورزشی از  28 بهمن تا 3 اسفند  در مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی محمود آباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این المپیاد در رشته های ورزشی شطرنج، والیبال، بسکتبال، تیراندازی، کاراته، شنا، بدمینتون و تنیس روی میز به رقابت پرداختند.این ورزشکاران از شرکت های ملی صنایع پتروشیمی، نفت، گاز و پالایش و پخش فرآورده های نفتی در قالب تیم های الف و ب در دومین المپیاد ورزشی بانوان زیر 26 سال وزارت نفت شرکت کردند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی