معاون وزیر نفت در حاشیه نمایشگاه نوزدهم

صنعت پتروشیمی آماده گسترش همکاری با سازندگان داخلی است

صنعت پتروشیمی آماده گسترش همکاری با سازندگان داخلی است
(سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۴:۵۷

صنعت پتروشیمی ایران آماده گسترش همکاری با سازندگان توانمند ایرانی در طرح های توسعه ای است.

به گزارش نیپنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز (سه شنبه 16 اردیبهشت) در حاشیه نخستین روز از از نوزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: حضور پرشمار شرکت های ایرانی و خارجی در نمایشگاه امسال نشانگر روند رو به رشد توسعه صنعت نفت ایران است.

عباس شعری مقدم افزود: در نمایشگاه امسال شرکت های ایرانی در بخش های پیمانکاری و مشاوران به ارائه توانمندی خود پرداختند و سازندگان داخلی نیز نشان دادند که روند ساخت داخل پرشتاب ادامه دارد.

وی ادامه داد: شرکت های پتروشیمی آمادگی دارند تا از توان سازندگان توانمند داخلی در طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی استفاده کنند و در این مسیر کیفیت، قیمت و زمان تحویل، بسیار تاثیر گذار است و شرکت های ایرانی باید در تمام زمینه ها توان رقابتی خود را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که صنعت پتروشیمی ایران اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته است، تاکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایه گذاران دعوت به همکاری می کند و آماده هرگونه همکاری و حمایت از علاقه مندان به سرمایه گذاری در این صنعت است.

به گزارش شانا نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ شانزدهم لغایت نوزدهم اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، تعداد ١٢٠٠ شرکت داخلی به همراه ٦٠٠ شرکت خارجی از ٣٣ کشور جهان حضور دارند.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی