با هدف تسریع راه اندازی طرح های پتروشیمی / بازدیدمهندس پیوندی از طرح پتروشیمی لرستان

با هدف تسریع راه اندازی طرح های پتروشیمی / بازدیدمهندس پیوندی از طرح پتروشیمی لرستان
(شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۴:۰۴

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در طرح پتروشیمی لرستان از روند پیشرفت این طرح بازدید کرد.

 مهندس محمدحسن پیوندی در گفتگو با نیپنا با اشاره به پیشرفت 95 درصدی طرح پتروشیمی لرستان گفت: این طرح یکی از طرح های اولویت دار صنعت پتروشیمی است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی هدف حضور در این طرح را کمک به رفع مشکلات آن اعلام کرد و افزود: هدف ما در شرکت ملی صنایع پتروشیمی رفع موانع طرح های پتروشیمی و کمک به راه اندازی سریع تر این طرح ها، افزایش تولید محصول، کاهش ظرفیت خالی مانده طرح ها و تسریع در به بار نشستن سرمایه گذاری ها در مقیاس کشوری است.

وی این طرح و سایر طرح های موجود در مسیر خط لوله اتیلن غرب را طرح های اولویت دار صنعت پتروشیمی اعلام کرد و افزود: باید به صورت دقیق راه اندازی خط لوله اتیلن غرب را پیگیری کنیم تا در زمان مقرر و همزمان با راه اندازی واحدهای در مسیر خط نیز آماده انتقال اتیلن به طرح ها باشد.

پیوندی با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل فاز 15 و 16 پارس جنوبی و تامین اتان کافی برای مجتمع پتروشیمی کاویان افزود: پتروشیمی لرستان تولیدکننده 300 هزار تن پلی اتیلن سبک خطی است که مراحل پایانی کار را سپری می کند و مشکلات کوچکی دارد که با کمک مسئولان گمرک  و وزارت صنعت، معدن و تجارت حل می شود.

پیوندی با بیان اینکه هفته آینده به منظور بررسی وضعیت طرح های سنندج و مهاباد با حضور مدیران آنها در محل احداث طرح نشست های مشترکی برگزار خواهیم کرد افزود: پیگیری رفع موانع موجود برای باز شدن LC طرح های عسلویه که فاینانس چین آنها نهایی شده است برنامه دیگری است که به طور جدی در حال پیگیری آن هستیم.

این برنامه بازدید با حضور مهندس پیوندی، معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مهندس بساق زاده مدیرکنترل تولید، مهندس شهریاری، مدیر برنامه ریزی و توسعه و مهندس ربانی مدیرعامل پتروشیمی باختر برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی