3 خرداد آغاز پیش ثبت نام، 1 تیر ثبت نام و جانمایی / تمام روند ثبت نام ایران پلاست نهم الکترونیکی است

3 خرداد آغاز پیش ثبت نام، 1 تیر ثبت نام و جانمایی / تمام روند ثبت نام ایران پلاست نهم الکترونیکی است
(پنج شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳) ۱۱:۵۳

نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از سوم تا هفتم مهرماه در تهران برگزار می شود.

برای نخستین بار تمام مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام، جانمایی و پرداخت هزینه ریالی در این نمایشگاه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

پیش ثبت نام این نمایشگاه از سوم تا دهم خرداد به صورت الکترونیکی انجام می شود. ثبت نام کنندگان می توانند با دریافت نام کاربری و گذرواژه عبور از روز اول تیر برای جانمایی غرفه و پرداخت آنلاین هزینه غرفه خود وارد سایت ایران پلاست شوند و ثبت نام خود را نهایی کنند.

نهمین نمایشگاه ایران پلاست در چهار گروه کالایی برگزار می شود. براین اساس هشت سالن برای عرضه محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی (گروه کالاهای ساخته و نیمه ساخته)، چهار سالن به ماشین آلات و تجهیزات، سه سالن بزرگ به مواد اولیه و خدمات و یک سالن به متقاضیان خارجی اختصاص یافته است.

البته با توجه به اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست هیچ نمایشگاه دیگری در محل نمایشگاه  بین المللی تهران برگزار نمی شود امکان اضافه کردن سالن های جدید به این نمایشگاه وجود دارد.

تاکنون شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه، چین، هند، تایوان و تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود تعداد شرکت ها و کشورهای بخارجی بیشتری هم در این نمایشگاه حضور یابند.

در حال حاضر سالن های 6، 7، 8 ،9 ،27،  35‌ ، 38 ، 40 ،41 ‏، خلیج فارس، میلاد و  فضای باز در قالب 50 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی زیر پوشش نمایشگاه ایران پلاست رفته است.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از سال 1381 و با سازماندهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز به کار کرد و طی سالیان بعد نیز تا سال 1385 به صورت سالیانه برگزار شد . از دوره ششم به بعد به منظور ارتقاء کیفی نمایشگاه و پرهیز از همزمانی با سایر نمایشگاه های مهم بین المللی مشابه، برپایی آن به صورت دوسالانه در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت.

نمایشگاه ایران پلاست مهمترین رویداد بین المللی کشور در زمینه محصولات پلیمری و دومین نمایشگاه بزرگ کشور است.

حضور شرکت ها و اتحادیه های معتبر و مهم بین‌الملل دراین نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آشنایی وتعامل صنعتگران وتولید کنندگان کشورمان با آخرین تکنولوژی و دستاوردهای روز دنیاست.

هشتمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 14 تا 17 آبان 1391 برابر با 4 الی 7 نوامبر 2012 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران برگزار شد.

در این نمایشگاه  380 شرکت داخلی و 58 شرکت خارجی از کشورهای چین- آلمان- هند- کره جنوبی- تایوان- ترکیه و امارات متحده عربی در فضایی به وسعت 20 هزار متر مربع شرکت کردند.


برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اخبار و اطلاعیه های نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانید به پایگاه این نمایشگاه به نشانی www.iranplast.ir مراجعه نمایید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی