آغاز پیش ثبت نام بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک ایران و خاورمیانه

آغاز پیش ثبت نام بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک ایران و خاورمیانه
(شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳) ۱۰:۲۹

پیش ثبت نام نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست دقایقی پیش آغاز شد.

گزارش ستاد برگزاری این نمایشگاه نشان می دهد در همین دقایق اولیه تعداد زیادی از مراجعان روند پیش ثبت نام خود را طی کرده اند. در پیش ثبت نام اولویت زمانی مطرح نیست و صرفا جنبه دریافت اطلاعات ثبت نام کنندگان مد نظر است. 

ستاد برگزاری نمایشگاه ایران پلاست به علاقه مندان ثبت نام در این نمایشگاه توصیه کرده است ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند و در طول هفته روند پیش ثبت نام خود را طی نمایند.
پیش ثبت نام این نمایشگاه از سوم تا دهم خرداد به صورت الکترونیکی انجام می شود. ثبت نام کنندگان می توانند با دریافت نام کاربری و گذرواژه عبور از روز 18 خرداد برای جانمایی غرفه و پرداخت آنلاین هزینه غرفه خود وارد سایت ایران پلاست شوند و ثبت نام خود را نهایی کنند.
نهمین نمایشگاه ایران پلاست در چهار گروه کالایی برگزار می شود. براین اساس هشت سالن برای عرضه محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی (گروه کالاهای ساخته و نیمه ساخته)، چهار سالن به ماشین آلات و تجهیزات، سه سالن بزرگ به مواد اولیه و خدمات و یک سالن به متقاضیان خارجی اختصاص یافته است.
البته با توجه به اینکه در زمان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست هیچ نمایشگاه دیگری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار نمی شود امکان اضافه کردن سالن های جدید به این نمایشگاه وجود دارد.
تاکنون شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، اتریش، ترکیه، چین، هند، تایوان و تعدادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و پیش بینی می شود تعداد شرکت ها و کشورهای بخارجی بیشتری هم در این نمایشگاه حضور یابند.
در حال حاضر سالن های 6، 7، 8 ،9 ،27، 35‌ ، 38 ، 40 ،41 ‏، خلیج فارس، میلاد و فضای باز در قالب 50 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی زیر پوشش نمایشگاه ایران پلاست رفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اخبار و اطلاعیه های نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست می توانید به پایگاه این نمایشگاه به نشانی www.iranplast.ir مراجعه نمایید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی