نماینده شرکت سوئیسی موتان:

خارجی ها برای ارائه خدمات پس از فروش از توان مهندسان ایرانی بهره می گیرند

خارجی ها برای ارائه خدمات پس از فروش از توان مهندسان ایرانی بهره می گیرند
(یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳) ۱۷:۰۸

مدیر فروش منطقه ای شرکت سوئیسی موتان گفت: هم اکنون برای ارائه خدمات پس از فروش ماشین آلات صنعت پلاستیک ما نیاز به فرستادن متخصصان اروپایی نداریم و این کار بوسیله توان مهندسان ایرانی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، جوزف نتزر که مدیریت فروش شرکت موتان کالرترونیک در ترکیه، خاورمیانه و آفریقا را بر عهده دارد، در نهمین نمایشگاه ایران پلاست با معرفی شرکت موتان، تولید کننده ماشین آلات صنعت پلاستیک، اعلام کرد: این شرکت از 20 سال پیش فعالیت خود در بازار ایران اما از حدود 12 سال پیش از طریق نمایندگی خود در ایران یعنی شرکت وزیده کار، فعالیت و حضور خود در بازار این کشور را توسعه داده ایم.

وی افزود: ما هم اکنون ماشین آلات بسیار تخصصی این صنعت را به ایران صادر می کنیم، ما هم اکنون با 20 درصد از شرکت های متخصص در بازار کار می کنیم از این رو مشتریان ما از متخصصان و شرکتهای بسیار تخصصی هستند و این شرایط را برای همکاری آسان می کند زیرا مهندسان این شرکت دانش کافی را برای استفاده از این دستگاه ها دارند و نیازی به فرستادن متخصصان خارجی برای ارائه خدمات به مشتریان نداریم.

مدیر فروش منطقه ای شرکت موتان گفت: من فکر می کنم نمایشگاه ایران پلاست در مقایسه با 10 سال پیش، تغییر زیادی داشته است و ما امروز شاهد حضور رقبای بیشتری از اروپا و آسیا در این نمایشگاه هستیم.

نتزر تصریح کرد: درباره حاضر نشدن شرکتهای اروپای بیشتر در نمایشگاه ایران پلاست، گفت: شرکتهای اروپایی خواهان حضور پر رنگ تر در بازار ایران هستند اما برای آمدن به اطمینان و ثبات بیشتری نیاز دارند، ظرفیتهای بسیاری در این بازار وجود دارد اما پرسش اینجاست که چه زمانی این ظرفیتها آزاد می شوند.

در ادامه مصاحبه نماینده شرکت ایرانی ورزیده کار  ضمن معرفی شرکت ورزیده کار، گفت: این شرکت حدود 45 سال در زمینه عرضه ماشین آلات تزریق و یو پی وی سی و خط های لوله در صنعت پلاستیک فعالیت می کند و نمایندگی 18 شرکت اروپایی را از آلمان، اتریش، سوئیس و ایتالیا دارد.

وی با بیان این که نمایشگاه ایران پلاست جا برای رشد دارد، گفت: برای حضور بیشتر شرکتهای خارجی در ایران و نمایشگاه ایران پلاست شرایط باید بهبود یابد و فراهم کردن این شرایط به کار و انرژی بیشتری نیاز دارد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی