ادامه روزهای خوب بورس تهران

ادامه روزهای خوب بورس تهران
(دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴) ۱۸:۰۶

این روزها، روزهای خوبی برای سهام داران شرکت های پتروشیمی است. با توجه به توافقات اولیه ای که بین ایران و گروه 1+5 صورت گرفته است، استقبال از بازار سرمایه و به دنبال آن سهام شرکت های پتروشیمی صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار نیپنا، امروز 107 میلیون و 639 هزار سهم از سهام شرکت های این گروه به ارزش 364 میلیارد و 643 میلیون سهم خریداری شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم افزایش یافت و در پایان معامله ها با ۵۸۲ واحد افزایش به ۷۰ هزار و ۸۴۳ واحد رسید.

این رویدادها نشان از رونق دوباره این صنعت و اقبال سرمایه گذاران به آن دارد. به طوری که امروز سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با رشدی 2.67 درصدی در قیمت پایانی همراه شد.

همچنین گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان هم رشدی 4.81 درصدی را در قیمت پایانی تجربه کرد. هر چند که امروز صنایع پتروشیمی خلیج فارس کاهشی 2.99 درصدی، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی 3.03 درصد و پتروشیمی زاگراس کاهش 5 درصدی را ثبت کرد، اما پتروشیمی شازند با رشد قیمت همراه شد. پتروشیمی آبادان، خارک، فارابی، شیراز و صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز روندی مثبت را پشت سر گذاشتند.

از دیگر شرکت های پتروشیمی که امروز روندی کاهشی داشتند می توان به پتروشیمی جم، پتروشیمی خراسان، مارون و فناوران اشاره کرد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی