افزایش ظرفیت تولید مجتمع پلی آمید اسپانیا

افزایش ظرفیت تولید مجتمع پلی آمید اسپانیا
(سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۵:۳۸

مجموعه تولید پلی آمید شرکت واقع در اسپانیا از ظرفیت تولیدی معادل 22 هزار و 500 تن برخوردار است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews ، گروه صنعتی اوبه اینداستریز، ژاپن از تکمیل پروژه توسعه مجتمع تولید پلی آمید PA6 خود در اسپانیا در ماه مارس خبر داد.

این طرح با هدف تامین تقاضای فزاینده برای فیلم های پلی آمیدی که مدتیست جایگزین فیلم های پلی وینیلدن کلراید ( PVDC ) در بسته بندی مواد غذایی، لوازم آرایشی و پاک کننده ها شده اند؛ انجام گرفت. اوبه اینداستریز   ظرفیت تولید پلی آمید PA6 خود را به میزان 10 هزار تن در سال افزایش داد. مجموعه تولید پلی آمید این شرکت واقع در اسپانیا، هم اکنون از ظرفیت تولیدی معادل22 هزار و  500 تن رزین PA6 و PA66 برخوردار است.

توسعه صنایع بسته بندی، به ویژه در بازارهای نوظهوری مانند آمریکای جنوبی، اروپای شرقی و خاورمیانه، عامل اصلی رشد تقاضا برای این محصولات به شمار می رود.

با اجرای این پروژه، اوبه اینداستریز که یکی از بازیگران کلیدی در تولید پلی آمید PA6 محسوب می شود؛ قرار است گروهی از پلیمرها را که تا کنون تنها در ژاپن قابل دسترس بود؛ روانه بازار اروپا کند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر اوبه، استان یاماگوچی، ژاپن واقع است؛ همچنین اعلام کرد قصد دارد به منظور گسترش فعالیت های خود در بخش صنایع شیمیایی، تعدادی از شرکت های زیر مجموعه خود را که در این حوزه فعالیت دارند؛ ادغام کند.

اوبه اینداستریز شرکت صنایع شیمیایی ژاپنی است، که در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات پتروشیمی و داروهای شیمیایی، سیمان، بتن، زغال سنگ و همچنین ساخت ماشین‌آلات صنعتی و ماشین‌آلات ریخته‌گری تحت فشار، فعالیت می‌کند.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی