مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس:

شرکت ها در معرفی خود ضعیف هستند

شرکت ها در معرفی خود ضعیف هستند
(پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۴:۳۶

مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس با اشاره به این که نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین بخش ها برای دستیابی به اهداف است، گفت: امسال نمایشگاه بسیار خوب برگزار شده است و در این فضا می توان با توان سازندگان آشنا شد.

رسول اشرف زاده در گفت وگو با خبرنگار نیپنا با اشاره به این که امسال استقبال خیلی خوبی از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شده است، اظهار کرد: هلدینگ خلیج فارس سه هدف را در زمینه های جذب سرمایه، تامین تجهیزات و فروش محولات و شناسایی شرکت های خوب در نمایشگاه دنبال می کند.

وی با اشاره به مشکل بازاریابی شرکت ها و با تاکید بر توجه ویژه هلدینگ خلیج فارس به جذب سرمایه و مشارکت به ویژه در بخش بین الملل دارد، گفت: در حال حاضر نگاهمان تامین تجهیزات از طریق ساخت داخل است، متاسفانه شرکت های ما در معرفی توانایی و دست آوردهای خود ضعیف عمل می کنند؛ این مشکل از گذشته بوده و همچنان باقی است لذا در نمایشگاه می توانیم با توان سازندگان بیشتر آشتا شویم تا در پروژه های پیش رو بتوانیم از محصولات آن ها استفاده کنیم.

مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس با تاکید بر حمایت از ساخت داخل در صادرات و تامین تجهیزات، گفت: در سال های گذشته به دلیل مشکل در خرید محصولات و عدم توجه به نیاز داخل شاهد توقف تولید بوده ایم اما اکنون بیشتر به افزایش عرضه نسبت به نیاز داخل توجه می شود و سعی می کنیم عرضه بیش از تقاضا باشد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی