آرشیو اخبار - 17 اردیبهشت 1394

[۱۳۸۶]  ::  [۱۳۸۷]  ::  [۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  :: 
[۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

شرکت ها در معرفی خود ضعیف هستند

مدیر برنامه ریزی و توسعه هلدینگ خلیج فارس با اشاره به این که نمایشگاه یکی از تاثیرگذارترین بخش ها برای دستیابی به اهداف است، گفت: امسال نمایشگاه بسیار خوب برگزار شده است و در این فضا می توان با توان سازندگان آشنا شد.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۳۶
صفحه ۱ از ۳
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی