شماره جدید

ساعات کاری و توازن کار- زندگی در صنعت پتروشیمی
کارگران صنعت پتروشیمی اتحادیه اروپا به طور متوسط ۳۹ ساعت در هفته کار می‌کنند .
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۱,۱۹۹ ]
 

منابع انسانی

مدیریت و سازماندهی در شرکت های هلدینگ
85
اگر چه جهان پویا و متغیر، تغییرات سریع در حوزه دانش، عمر کوتاه فناوری ها، افزایش پیچیدگی های بازار و تجارت همراه با رشد سریع تجارت الکترونیک می توانند دلایلی برای ترغیب شرکت ها جهت همگرایی، ادغام و استفاده بهینه از توانایی های یکدیگر و فعالیت به صورت شرکتهای هلدینگ باشد، اما گاهی تشکیل هلدینگ و فعالیت زیر یک چتر گریزناپذیر می گردد.
پنج شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۹,۸۹۰ ]
 
موسسات رگولاتوری  و ویژگی های لازم برای منابع انسانی آنها
82
کارکنان در موسسات رگولاتوری باید توانایی تحلیل بازارهای اقتصادی را داشته باشند تا بتوانند بر مبنای آن تصمیم-گیری یا تصمیم سازی کنند.
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۲,۸۶۸ ]
 
آسیب شناسی خصوصی سازی صنعت نفت، پالایش و پتروشیمی از منظر سرمایه ی انسانی و مدیریت
شماره 81
تبارشناسی مساله: / خصوصی سازی در صنعت نفت، پالایش و پتروشیمی با برنامه ی اول توسعه آغاز گردیده و اینک که در سال انتهایی برنامه ی پنجم قرار گرفته ایم، حدوداً بیست سال از آغاز فرآیند خصوصی سازی در این مجموعه سپری گردیده است.
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۰۰
[ تعداد بازدید:۳,۹۵۷ ]
 
اخلاق کسب‌وکار در عرصه‌ی عمل 
نتیجه یک مطالعه موردی شرکت نورث روپ
شماره 80
اخلاق حرفه ای را می توان مسئولیت پذیری در فعالیت حرفه ای دانست در قبال همه کسانی که در محیط حرفه ای قرار می گیرند. (قراملکی، 1393: 70)
دوشنبه ۰۵ اَمرداد ۱۳۹۴ - ۹:۰۰
[ تعداد بازدید:۳,۶۷۷ ]
 
راز موفقیت شرکت هوندا
شماره 78
شرکت ژاپنی هوندا در سال 1948 توسط سوئی شیرو تاسیس شد و از سال 1959 تاکنون بزرگ ترین تولید کننده موتورسیکلت در جهان است.
چهارشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
[ تعداد بازدید:۳,۲۵۴ ]
 
رهبری اصیل: رویکردی نوین به رهبری
شماره 78
رهبری موثر باید مسیری را در جهت هدایت تلاش¬های همه کارکنان برای انجام رساندن اهداف سازمان فراهم آورد.
چهارشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
[ تعداد بازدید:۱۰,۲۷۷ ]
 
آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی صنایع پتروشیمی در بیست سال فرآیند خصوصی سازی
شماره 78
اساسی ترین اصل در اصول مدیریت تغییر در سازمان آن است که در ابتدا تغییر باید در سطح فردی، خُرد یا سلولی صورت پذیرد. چرا که به لحاظ اصولی تغییر باید در نهایت در سطح خِرد سازمانی نفوذ نموده تا بتواند منجر به بروز تغییر و تحول گردد.
چهارشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
[ تعداد بازدید:۳,۴۳۴ ]
 
« قبلی ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۷ بعدی »
لوگو-پیام پترو

سایت اطلاع رسانی روابط عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی